.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
شنيده هايي از شهرهاي مازندران
حضور نمايندگان وزارت كشور در آمل ، دست آقاي نماينده از ورزش قائم شهر كوتاه شد، سرپرستي كه زود ذوق زده شد، انحصار رسانه‌اي در ...
شنيده هايي از شهرهاي مازندران


حضور نمايندگان وزارت كشور در آمل!
مشاور وزير كشور و معاون پارلماني و حقوقي وزارت كشور روز شنبه در نشست غيرعلني در آمل داشتند تا نسبت به آنچه گلايه و شكايت از استانداري مازندران در روند انتخاب شهردار بيان شده است رسيدگي كنند.
به نظر مي رسد انتخاب شهردار آمل كه سه ماه بيش از مدت قانوني خود به طول انجاميده است به جايي رسيد كه مسئولان اداري و شهري آمل اين گلايه را به نزد تهراني ها بردند تا شايد مسئولان كشوري بتوانند در تاييد انتخاب شوراي اسلامي شهر آمل ميانجيگري كنند.
در اين جلسه كه با حضور فرماندار، رييس شوراي شهر و يوسفيان نماينده آمل در مجلس شوراي اسلامي برگزار شد طرفين خواستار رسيدن به وحدت و دستيابي به راه‌حلي بدون تنش شدند.
هفته گذشته نيز نشستي از سوي نماينده مردم آمل در مجلس در وزارت كشور با حضور فرماندار و رييس شوراي اسلامي شهر آمل برگزار شد كه بازديد و جلسه اخير در آمل ماحصل نشست قبلي بوده است.
به نظر مي‌رسد هيات ميانجي دلايل و استدلالهاي مسئولان استانداري مازندران را نپذيرفته و راي بيشتر را به مسئولان شهري آمل داده‌اند.


دست آقاي نماينده از ورزش قائم شهر كوتاه شد!
يكي از نمايندگان شهرهاي مركزي مازندران كه اتفاقا همسايه ديوار به ديوار همين ساري ماست به قدري براي حضور رييس اداره تربيت بدني شهرش تقلا كرد كه بالاخره مديركل تربيت بدني مازندران در كيش و ماتي غيرمنتظره تمام نقشه هاي اين نماينده را نقش بر آب كرد.
قضيه از اين قرار بود كه اين نماينده بر سر ماندن اين رييس اداره به شدت تقلا مي كرد و آقاي رييس نيز براي ماندن در اين پست حاضر شده بود تمام پست هاي ورزشي اين شهر را به اعضاي دفتر اين نماينده تقديم كند تا صباحي بيشتر در اين پست باقي بماند اما انگار آقاي پريچهره كه ماندن را به رفتن ترجيح داده بود در انتخابي غيرمنتظره پس از دو سال كشمكش اين مدير را بركنار كرد و به شهر خودش ساري بازگرداند.
حالا بايد ديد مدير جديد اين اداره چگونه مي تواند با افراد غير ورزشي كنار بيايد آيا او هم دست افراد غيرمرتبط با ورزش را از اين بخش كوتاه خواهد كرد.

انحصار رسانه‌اي در همسايگي ساري!
يكي از نمايندگان مجلس در يكي از شهرهاي مركزي مازندران با همكاري يكي از خبرنگاران در سه شهر حوزه انتخابيه خود سعي در ايجاد انحصار رسانه‌اي براي دوره آتي انتخابات دارد.
اين نماينده اكنون دست به ابتكار جالبي زده و با سر زدن هاي متوالي از دفاتر روزنامه ها و خبرگزاري ها نمايندگي اين مطبوعات و رسانه ها را براي اعضاي دفتر خود طلب مي كند تا هيچ خبرنگاري نتواند در ماه‌هاي باقيمانده تا انتخابات مجلس از وي بپرسد كه تاكنون به جز مخالفت براي احياي نساجي مازندران چه ثمري براي مردم اين شهرها داشته است.
سرپرستي كه زود ذوق زده شد!!
پس از رفتن يكي از فرمانداران شهرهاي استان مازندران به همسايه شمالي، آقاي سرپرست در اقدامي جالب بسيار از سرپرست شدن خودش ذوق كرده و سعي مي كند با نزديك شدن به چهره هاي سياسي شهر، خود را براي فرماندار شدن آماده ببيند.
وي كه هم اكنون بر خلاف روال سابق اين فرمانداري در بيشتر جلسات از حضور رسانه ها ممانعت به عمل مي آورد به نظر مي رسد تنها با رسانه هايي كه با هدف وي هم جهت هستند اجازه حضور در جلسات و برنامه ها را مي دهد.

معجزه يك خبرگزاري در قائم شهر!!!!!
در جلسه توديع و معارفه روساي قديم و جديد يكي از ادارات شهرستان قائم شهر وقتي از حضور خبرنگاران برخلاف دعوت روابط عمومي اين اداره ممانعت به عمل آمد وهيچ نتوانست نسبت به پوشش اين برنامه اقدام كند در عصر همان روز در اقدامي جالب خبري از اين جلسه را بر روي خروجي قرار دارد كه نشان ميداد اين خبرنگار در جلسه حضور داشت. اما ماجرا از اين قرار بود كه هيچ خبرنگاري در جلسه حضور نداشت و با توجه به اين خبرنگارها به برخي سخنان تكراري آقايان مدير عادت كرده اند در حركتي خلاقانه از قول آقاي سرپرست فرمانداري مطالبي را نوشت و بر روي خروجي اين خبرگزاري قرار داد!!!!!!
به اين مي گويند معجزه كه از شرم راه ندادن به توليد خبر به شيوه‌اي جديد پناه مي‌برند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.22 seconds.